DANIŞMAN DUYURUSU

DANIŞMAN DUYURUSU

 

 

1-     2020-2021 Eğitim Öğretim yılı Güz Döneminde Öğrencilerin Ders Seçimleri 05-09 Ekim 2020  tarihleri arasında yapılacaktır.

 

2-     Bu  süreler  içerisinde ders seçme işlemini  tamamlayan, danışmanı  olduğunuz  öğrencilere         (I. sınıf veya ara sınıf) 05-09 Ekim 2020  tarihleri arasında onay vermeniz gerekmektedir.

 

3-     İnternet’e bağlı herhangi bir bilgisayardan yararlanarak http://www.trakya.edu.tr adresinde bulunan “İdari/Öğrenci İşleri Dai.Bşk.” menüsü altındaki “Öğretim Elemanı Bilgi Sistemi”ne girebilir veya http://abs.trakya.edu.tr internet adresini doğrudan kullanabilirsiniz. Karşınıza “Sisteme Giriş” ekranı gelecektir.

 

4-     Ekranın sol tarafında “Şifre gerektiren işlemler için lütfen sisteme giriş yapınız” ibaresinin altındaki “Giriş” tuşuna basınız. Açılan pencereye Öğretim Üyesi No ve şifrenizi yazıp “Giriş” tuşuna tıklayınız.

 

5-     “Öğrenci” seçeneği altında bulunan “Kayıt Onay” uygulamasını seçiniz.

 

6-     Açılan uygulamada “Filtre” seçeneğini kullanarak onay bekleyen öğrencileri listeleyebilirsiniz.

 

7-     Onay verilmek istenen öğrenci, ilgili satıra tıklanarak seçilmelidir. Ardından “Kayıt Onay” tuşu tıklanarak öğrencinin kayıt esnasında seçmiş olduğu dersler listelenir.

 

8-     Öğrencinin seçmiş olduğu dersler kontrol edilerek, yapılmış olması muhtemel hatalar düzeltilmelidir. Bu işlemi yaparken öğrenci ile birlikte hareket etmeniz olası itirazların önüne geçecektir.  Öğrenci ile trakya.edu.tr uzantılı (Örnek: 2013 yılı ve öncesi girişli öğrenciler için  öğrencino@trakya.edu.tr, 2014 ve sonrası girişli öğrenciler için isimsoyisim@trakya.edu.tr ) elektronik posta adresi üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

 

9-    Bu işlemlerin ardından ders kaydını onaylayarak süreci tamamlayınız.

Bu içerik 02.10.2020 tarihinde yayınlandı ve toplam 933 kez okundu.